قصص رومانسية

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والعشرون لوجين نازله من اوضتها بحزن سوزان رايحة فين يا لوجى ؟ لوجين هتمشى شوية سوزان ممالك يا لوجى مدايقة ليه ؟ لوجين بعصبية مش مدايقة ولا حاجة سوزان انت بتتعصبى عليه ليه ؟؟ لوجين بنفاذ صبر ماما...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والعشرون وصلت لوجين لبيتها ودخلت وبتمسح دموعها عشان محدش يشوفها ادهم جة وشافها ادهم مالك يا حببتى لوجين بتحاول تضحك مفيش يابابا فى ايه ؟ ادهم اصلى شوفتك بتعيطى لوجين لا مش بعيط ولا حاجة ادهم بعدم...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والعشرون ف المكتب لوجين امير ف حاجة امير انا بحبك لوجين ايييييييه امير بحبك زى ماانت بتحبينى لوجين ............ امير موافقة تتجوزينى لوجين انت بتقووووول ايةةةة ؟؟ امير زى ما سمعتى لوجين طب...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والعشرون ف البيت ادهم انا مش مصدق اننا كسبنا خلاص لوجين بفرحة مبروك يا بابى ادهم الله يبارك فيكى يا حبيبة بابى يا مشرفانى سوزان نقول مبروك لوجين دة انت تقولى مبروك وتزغردى كمان سوزان واووو الشوو...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العشرون شيماء بدلع عمورى مش انت بتحبنى عامر طبعا يا قلبى شيماء ولو قولتلك ع حاجة تعملها بص هى صعبة شوية هتعملها عامر طبعا يا قلبى انا اقشر وانت تاكلى شيماء ميرسى يا حبيبى .... انا عايزاك تعمل .. تانى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع عشر وصل اسلام واسما للمكان المحدد وهناك قابل واحد وكلمة اسلام بس حضرتك مقولتليش كدة اسماعيل اسمعنى بس يا اسلام الحفله صغيرة اه بس هيبقى فيها مخرج وملحن كبار هيسمعوك ومن هنا هتبداء احلامك اسلام بيفكر...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن عشر انا بعشقه ... للدنيا ايوة هقولها انا متقائله بيه ... دى فرحة الدنيا ومافيها جاتلى فيه ... وبدعى ربنا كل يوم يخلينى ليه ... انا بعشقه ... بكون ضعيفة بشوفه انا بستقوة بيه ... ده حد منه قالى مرة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع عشر عند ريان صحى من نومه لقى كل العيله محضرة السفرة ومستنينة رمى عليهم السلام وقعد جمب يوسف وباسة من خدودة وبداء ياكله نيرفين سيبو يا ريان هو بيعرف ياكل لوحدة ريان يا ماما الواد وحشنى وهو مبسوط كدة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس عشر فجاءة لوجين اتكلمت بسرعة لوجين ريان انا بثق فيك ... متخلنيش افقد الثقة دى ريان بتوتر انا اسف والله م..... لوجين بعدت عنة لا ولا يهمك عن اذنك ريان لا والله خلاص مش هعمل كدة تانى لوجين خدت...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس عشر ريان مش مصدق حامل من امير لوجين اه ريان يانهار اسووود .... وانت اللى حصلك دة ايه علاقتة بدة لوجين بدموع يعنى ايه علاقتة ايه انت نسيت امير دة بالنسبالى ايه ريان قلبة وقع بعد ماحس انها نسيتة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع عشر شيماء رياان انت عرفت منين اللى حصل ريان بدموع شيمااء ارجوكى قوليلى حصلها ايه شيماء بكذب اغمى عليها فجاة لوحدها والدكاترة بيقولوا جالها انهيار وصدمة عصبية ريان بانفعال ليه ارجوكى قوليلى هى كانت...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث عشر وصلت لوجين النادى وقعدت تدور بعنيها ع ريان وملقتهوش قررت تتصل بيه فى النادى ريان كل شوية يبص ف الموبايل بسمة انت مستنى حد ؟؟ ريان اه مستنى حد بسمة اها انا اسفة انى عطلتك ريان لا مفيش اسف عادى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني عشر امير ايه رايك فى الشقة ؟؟ شيماء تحفهه مين اللى مختار الوان الحيطة دى والديكور ؟ امير اناا طبعا شيماء مش معقول ...لا جميله جدا امير عارف عارف .... بقولك ايه روحى شوفى فى اكل ف التلاجة ولا لاء...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي عشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي عشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي عشر لوجين وصلت الشركة وادت التصاميم للسكرتيرة عشان تبعتهم لشركة تانية ليفصلوا التصاميم فى اقرب وقت ودخلت مكتبها وقررت تتصل بأمير لوجين الووو امير اخيرا سألتى عامله ايه لوجين لو مكنش بسأل كنت تسال...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العاشر

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العاشر

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل العاشر فى الشاارع عامر شيمااااء يا شيمااااء اقفى شيماااااء شيماء بخوف نعممم ؟ عامر مالك جريتى ليه ؟ شيماء انا ...انا اصل .... عامر اصل ايه قولى شيماء بصراحة انا عمرى ماخرجت مع خد غريب وفكرت لقتنى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع رياان شافها ورحلها لاقها قاعدة عند البحر وعماله تعيط ريان حط ايدة على كتفها ريان خضتينى عليكى ...... اصدى خضتينا كلنا لوجين بعياط رياان ريان اه ريان لوجين مين قالك مكاانى ؟ ريان محدش قالى دة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن عدى الاسبوع ورجعوا القاهرة تانى يوم من رجعوهم فى الشركة ادهم خلصتى التصاميم لوجين عملت 3 تصاميم بس ادهم يابنتى السنة قربت تخلص وااحنا عايزين الحاجات دى كلها تتعمل فساتين وملابس خروج على اخر السنة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع امير ودلوقتى لسه بتحبية ؟ لوجين مستحملتش اكتر من كده ازاي هى بتحبه وهو مش حاسس بيها وكمان بسألها قامت من مكانها وراحت وقفت عند البحر وبتعيط وريان ادايق وداااس ع سنانه اووى وقام وراها اسما مشيت وقفت...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس اسلام ملكيش دعوة انت اسما بزعل حاضر لوجين ايه دة يا اسلام بتزعقلها ليه اسلام اسكتى انت اسما خلاص يا لوجين عادى وفى خلال ساعات وصلو الفندق طلبو 4 غرف mpAdsense لوجين وليه 4 غرف ... غرفة انا واسما...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس لوجين وصلناا لفين ؟؟ ريان هااا مش فاااكر ... انت محتاجة تغيرى جوو ابعدى عن هنا شوية لوجين والله فكرة طيب هروح فين ؟؟ ريان على شرم مثلا قضيلك اسبوع هناك وارجعى لوجين هروح لوحدى ريان اتصلى بأسما...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع لوجين وقعت اغمى عليها من الخبر جرى كلهم عليها وكان اول واحد لحقها ريان اسما لوجين لوجين فووقى شيماء فى نفسها اووووووووف دايما تبوظ فرحتى شيماء بتمثيل فوقى يا لوجى اسلام مصدوم ........ mpAdsense...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث ريان لسه قاعد على البحر وبيفكر بيبص جمبة لمح لوجين ريان مش مصدق نفسة فرك فى عينة وفتحها تانى ابتسم ابتسامة كبيرة وقام راح نحيتها ريان مش انت اللى كنتى معاانا فى البارتى امبارح ولا انا متهيالى ؟ بصتله...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني شافت امير بيقرب من شيماء ويبوسها شافت المنظر قعدت ترجع لورا من الصدمة وبدات تعيط من غير صوت ودخلت تجرى ع النادى فى نفس الوقت اسلام راحت فين لوجين ؟ اسما معرفش تلاقيها بتكلم امير برة اسلام لا امير...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الحادي عشر والأخير

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الحادي عشر والأخير

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الحادي عشر والأخير سما بخوففيه ايه نجم و مين ال بيصرخ نجماهدى حبيبتى ديه مرات عمى سماو مين بيعمل فيها كده و سيبنها ليه نجمتعالى بس وانا هفهمك و قام بقص ما حدث لها بس يا ستى و عمى بيأدبها على تصرفها سمابس حرام...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأول

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأول

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأول صحيت من نومها برقة وقامت خدت شاور واختارت طقم مميز اوى وهو عبارة عن فستان قصير لغاية الركبة لونة احمر فى فصوص دهبى وجزمة كعب دهبى تليفونها بيرن ..... حببتى صباح الفل لوجين صباح الورد اسما ها حضرتى...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل العاشر

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل العاشر

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل العاشر ام سعاد اتفضلى يا حبيبتى بالهنا و الشفا سما شكرا ماجد بصوت هامس ايه الحنية ال نزلت على أمى ديه يا بابا أبو سعاد ربنا يستر أصل أمك مش ييجى من وراها خير ماجد عندك حق نجم مالك يا سما سما اللبن ده طعمه...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل التاسع

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل التاسع

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل التاسع كان نجم يدخل القصر و هو يقوم بإسناد سما جد نجم حمد لله السلامه يا ولاد نجم الله يسلمك ام نجم اطلعو ارتاحو يا حبيبى لحد لم الغد يجهز لكن نجم يفاجأ الجميع بحمل سما ليصعد بها على السلم سما بأحراج انت بتعمل...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الثامن

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الثامن

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل الثامن هند بأرتبك ده ده مريم بسرعة الحصان بتاعها نادية تانى يا هند انا مش قولتلك مش تفكرى فى أي حاجة غير ماتخلصى امتحاناتك انتى ثانوية يا حبيبت ماما هند خلاص يا ماما انا كنت بستريح شويه و هرجع اذاكر تانى...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السابع

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السابع

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السابع سما ماما جهزتى الاكل عشان السواق تحت سميرة خلاص الاكل جاهز خدى و اتغدى معاه سما حاضر سميرة بالهنا و الشفا سما سلام سميرة سلام أمام السيارة الخاصة بشركة عائلة نجم mpAdsense السواق عنك يا هانم سما لا...

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السادس

صورة: رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السادس

رواية زواج أم عقاب بقلم أسماء حسن الفصل السادس سميرة مين سما بسعادة انا يا ماما افتحى لم تصدق سميرة اذنها سما بنتى و قامت بأحتضانها سما ماما حبيبتى وحشتينى بابا فين سميرة لسه مش جه من الشغل ده لم يجى هيفرح اوى بس تعالى هنا احكيلى جيتى ازاى و ايه...

أفضل القصص و الروايات حسب الأكثر قراءة:
لتصلك قصصنا الجديدة ... تابعنا على فيس بوك