قصص رومانسية

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل السادس

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل السادس

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل السادس استغرق خالد وقتا في التفكير نظر الى الطبيب ومن بعدها الى هند واخذ قراره ان يساعده من اجل الانسانية فقط حتى وان كان لا يستحق هو او والده المؤذي .. استوقف الطبيب قائلا خلاص يا دكتور مفيش مشكلة...

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثالث

صورة: قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثالث

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثالث ( الحب الحلال ) تدخل مني غرفتها تتجه الي دولابها لتفتحه وتحضر من ملابسا فتلمح شيئا فتلمع عينيها عند رؤيته فتمد يدها لتخرجه فاذا به صندوق صغير تحكله مني بتردد وتجلس علي السرير وتفتحه وتخرج منه سلسلة من...

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثاني

صورة: قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثاني

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الثاني ( الحب الحلال ) طاهر يجلس في مكتبه وتستأذن السكرتية بالدخول السكرتيرة في واحدة برة عايزة تقابل حضرتك طاهر واحدة مين عندها ميعاد لو معندهاش قوليلها مشغول مش فاضي اقابل حد السكرتيرة لا معندهاش ميعاد...

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الخامس

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الخامس

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الخامس في منزل رؤوف تجتمع العائلة كل جمعة للغذاء سويا تضع حياة الغذاء بمساعدة بناتها ومعهن سوسن زوجة رفيق .. رؤوف يلا يا جماعة الغدا جاهز وريحته تجنن يسير رؤوف مستندا علي عكازه ويعاونه مصطفي ذراعه...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والأربعون النهاية

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والأربعون النهاية

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والأربعون ( النهاية ) تانى يوم عمر لية يا ماما تخلى بابا ينزل مصر نيرفين انت عايز ابوك يبقى ابنة مرمى ف السجن وهو مسافر برة عمر مش كدة يا امى بس انا يعنى راجل وانا هقف مع ريان فمكنش لة لزوم تخلى...

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الرابع

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الرابع

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الرابع فى منزل رؤوف كانت هند وهدى تستعدان للذهاب الى المدرسة والجامعة وكانت حياة تحضر لهن الافطار سمعن طرقات خافتة على الباب توجهت هند لتفتح الباب وجدت والدها امامها ابتسمت فى حبور وانحنت تقبل راسه...

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الأول

صورة: قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الأول

قصة نهر الحب للكاتبة أمنية الريحاني الفصل الأول ( الحب الحلال ) تسللت اشعة الشمس من شباك غرفتها لتداعب وجهها النائم البرئ وتدعوها لبدء يوم جديد فتستجيب لنداء الشمس وتفتح عينيها محدثة نفسها مني يوم جديد بصباح جديد يوم زي كل يوم خطة محطوطة وبتكرر...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والأربعون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والأربعون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والأربعون قاعد ومشغل اغنية وعد منى وعد مني مش هفكر نفسي بيك بالسلامة روح ولا ندمان عليك كل حاجة وليها وقت وتنتهي وانت قبل ما تمشي حتى بقيت نسيك mpAdsense وعادي قلبي راضي بالفراق ايه يعني ده بكره تبقى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والأربعون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والأربعون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والأربعون سمعوا صووت صويت وخبط ورزع جريوا بسرعة ناحية اوضتها ادهم لوجين مالك يابنتى بتكسرى ف الاوضة كدة لية ؟ لوجين عمالة تصوت وتزعق سوزان لوجين يا حبيبتى مالك ؟؟ لوجين بزعيق سيبووووووونى ف...

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثالث

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثالث

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثالث كانت حلا تستمع لحديث زوجها وتسترجع معه الذكريات كأنها حدثت الامس .. كانت تضمه الى صدرها كما تضم الام رضيعها وتشعر بأنفاسه الحارة كلما يتذكر ما فعله خليل اللئيم معه ومع عائلته ولكنها فجأة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والأربعون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والأربعون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والأربعون دنيا راحت لريان ف العيادة وفتحت الباب وهى بتعيط ريان دنياا...مالك ؟؟ دنيا بعياط ريان انا مخنوووقة انا ههموووت ريان لية كدة بعد الشر ... تعالى وخدها وقاعدها ع الشازلونج و............

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثاني

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثاني

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الثاني الثلاثاء 222011 اليوم سيخرج رؤوف من المشفى ذهب خالد يرافقه كلا من امه ورفيق لقد اصرت حياة ان تكون بجانب زوجها فى هذا اليوم تحديدا .. ذهب خالد ورفيق الى العناية المشددة اطمئنوا على رؤوف من...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والأربعون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والأربعون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والأربعون قاعدين التلاتة ودنيا وريان قاعدين عمالين يهزروا ويتكلموا ولوجين قاعدة متغاظة لاحظت دنيا فقالت تدخل معاها ف حوار دنيا لون شعرك جميل يا لوجين لوجين ميرسى دنيا بس لون شعرك الحقيقى احلى دة...

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الأول

صورة: رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الأول

رواية عشت معاه حكايات للكاتبة غادة الكاميليا الفصل الأول الخميس 28 أكتوبر 2017 استيقظ كعادته الساعة السادسة صباحا .. فتح الشرفة ليستمتع بنسمات الصباح .. جهز قهوته مضبوط كما يحبها و اصطحبها معه الى الشرفة ليضعها على منضدة صغيرة بجوار المذياع الذى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأربعون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأربعون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الأربعون تانى يوم الصبح بدرى صحيت بدرى وقامت لبست وراحت جابت هدية وراحت لريان ووصلت لهناك لوجين معلش يا طنط خليتك تصحى بدرى النهاردة نيرفين ولا يهمك لوجين هو عامل اية ؟ mpAdsense نيرفين مطلعش من الاوضة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والثلاثون ريان خلص كل المرضى وقال للسكرتيرة بتاعتة انة رايح مشوار ونزل ريان وركب عربيتة وراح عند ...... طلع وبيخبط ع الباب وفتحت شيماء رياااااان ازيك ؟ ريان وبيبصلها بصة هى مش فاهمة معنى النظرة ريان ...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والثلاثون تانى يوم نيرفين ريان قوم يا ريان ريان اية يا ماما ف اية ؟ نيرفين قوم فوق كدة واصحى وتعالى معايا عند عمر ريان بنعاس يا ماما سبينى انا منمتش طول الليل نيرفين ومنمتش لية كنت بتفكر ف مين ؟...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والثلاثون وصلوا القاعة بعد تعب وخناق طبعا والناس بدات تقف وتسقف وتحييهم ...... يالهوووووى شايفة الواد مز ازاى ...... اه قمر اوى بنت اللذينة شيماء ...... دايما تقع واقفة ...... بس بقا يا جماعة...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والثلاثون وصل لبيتها ووقف العربية وهى قامت بسرعة وفتحت الباب وطلعت ريان استنى يابت انت تعبانة ؟ لوجين ...... ريان جرى لغاية عندها وشالها لوجين اوعى اوعى نزلنى ريان لالا مش هنزلك لوجين نزلنى انا...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والثلاثون سليم ع فكرة قعدتك دى مش هتعمل حاجة امير حضرتك مدايق عشان قاعد يعنى ؟ سليم بص يا امير متحولش توقف الفرح لان الفرح هيتم هيتم امير اوووووف سليم اوعى تكون فاكر عشان محجزتش القاعة ولا جبت...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الرابع والثلاثون لوجين بصويت رياااااااااااااااااااااااان وجريت علية وحضنتةة وتعيط وهو يلف بيهاا ريان وحشتينى اوووى يا حبيبتى لوجين ببكاء وانت كمان ريان الله الله طب بتعيطى لية دلوقتى ؟ لوجين عشان انت...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثالث والثلاثون وهم قاعدين بيتكلموا وصلت الماستدج لريان ريان اسف يا انسة دنيا ثوانى هشوف الماستدج دى دنيا ارجوك فك الالقاب دى انت تقولى يا دنيا وانا اقولك يا رامى اوكية ريان ماشى يا دنيا وفتح الماستدج...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثاني والثلاثون ريان دخل اوضتة وجت ف دماغة فكرة مسك الموبايل بسرعة واتصل بلوجين وغير صوتةة ريان الووو لوجين ايوة مين معايا ؟ ريان انا واحد معجب لوجين ابتسمت بجدد وانا كمان mpAdsense ريان اديق يعنى اية...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الحادي والثلاثون سليم اسماا يا اسمااااا اسما وهى نزلة من ع السلم اسما ايوة يا بابا سليم تعالى يا اسما عايزك ف كلمتين اسما اتفضل يا بابا سليم اسلام سال عليكى الصبح اسما والله فية الخير سليم مش ناوية...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثلاثون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثلاثون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثلاثون بعد ما روح البيت سميحة هااا قالولك اييية ؟؟ اسلام لسه هيردوا علية بكرة .... انا خايف اوى سميحة مش انت غنيت كويس ؟؟ اسلام ايوة سميحة خلاص انسى واللى ربنا كاتبهولك هيحصل اسلام ونعمة بالله سميحة ...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل التاسع والعشرون لوجين ايييييييه هتسافرر ريان ايوة هسافر لوجين ليييه ؟؟ ريان بابا عايزنى لوجين عايزك ليييه ؟ ريان بيقول فى شغل لوجين فى شغل شغل ايه انت طب وهو هندسة هتشتغل معاه ايه ؟ ريان والله انا...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الثامن والعشرون لوجين ايه اللى حصل ؟ ريان امير يا ستى لوجين بخضة مااااااله ؟؟ ريان بغيرة ومالك اتخضيتى كدة ليه لوجين ماله يا ريان ؟ ريان كان سكران ومتقل ف الشرب والدكتور قال سيبوة لغاية ما يفوق لوجين ...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السابع والعشرون ف المستشفى الدكتور حمددلله ع سلامتك يا انسة لوجين لوجين بتعب شكرا يا دكتور الدكتور تعبتى اهلك معاكى واخوكى كان بيموت من امبارح لوجين اخويا مين ؟؟ الدكتور انت معندكيش اخ ولا ايه ؟؟ لوجين ...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل السادس والعشرون سليم جة يمشى شاف امير سليم امييييير امير نعم يا بابا جاى تكمل تهزيق فيا تانى سليم اتكلم مع ابوك عدل ... انت مش قولت هتمشى ومحدش هيعرف مكانك امير ايوة ولما عرفت باللى حصل للوجين قررت اجى...

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والعشرون

صورة: قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والعشرون

قصة عشق بلا قيود للكاتبة إيمان ضانا الفصل الخامس والعشرون امير اللللله تسلم ايدك يا طنط سوزان بالهنا والشفا يا حبيبى ادهم الا قولى يا امير مش ناوى تتجوز بقا امير سمع الجمله واللقمة وقفت ف زورة كح كح كح كح سوزان ع مهلك يا امير خد ماية اهى امير...

أفضل القصص و الروايات حسب الأكثر قراءة:
لتصلك قصصنا الجديدة ... تابعنا على فيس بوك